Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

II przetarg na zbycie działki w Studźcach-działka nr 235

B U R M I S T R Z    M I A S T A    I   G M I N Y   M A R G O N IN                                            OGŁA SZA  II  PRZETARG  USTNY  NIEOGRANICZONY  NA  ZBYCIE 

(I przetarg odbył się 24.10.2016 r.)

Działki gruntu, położonej w Studźcach (obręb Studźce-Adolfowo), oznaczonej nr 235 o pow. 885 m2. Lokalizacja dobra, dostęp do drogi publicznej, sieci energetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej. Działka wchodzi w skład nieruchomości dla której Sąd Rejonowy w Wągrowcu prowadzi księgę wieczystą pod oznaczeniem PO1B/00025225/4. Brak planu miejscowego. Zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy, działka stanowi teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.

Cena wywoławcza  – 20 876,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy osiemset siedemdziesiąt sześć 00/100). Do ceny osiągniętej w przetargu doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 23%.

Termin przetargu – 27 lutego 2017 r. o godz. 900.

Miejsce przetargu - sala sesyjna Urzędu  Miasta  i Gminy w Margoninie,  ul. Kościuszki 13.

 

1.  Warunki przetargów.

Warunkiem  przystąpienia do przetargu jest  wniesienie wadium w formie  pieniężnej  w wysokości 10% ceny wywoławczej w kasie Urzędu lub przelewem na konto  nr  81894500021300010120000060 Banku Spółdzielczym w Chodzieży 0/ Margonin, najpóźniej do dnia 22 lutego 2017 r. Jako datę wpłaty wadium uznajemy datę wpływu  na rachunek bankowy Urzędu. Wpłaty wadium dokonuje osoba/osoby,  która przystępuje do przetargu. Na dowodzie wpłat należy dopisać  „II przetarg na zbycie  działki nr 235 w Studźcach  – wadium”.

Firmy lub spółki przystępujące do przetargu zobowiązane są przedłożyć wypis  z odpowiedniego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej,  pełnomocnictwa notarialne do występowania w imieniu spółki, w przypadku kopii należy  potwierdzić jej zgodność  z oryginałem.                            

Do przetargu przystępują oboje małżonkowie, lub jeden z nich, jeśli przedłoży  zgodę na nabycie nieruchomości, wyrażoną przez  współmałżonka w formie aktu notarialnego.

2.  Przed przystąpieniem do przetargu uczestnik przetargu zobowiązany jest: okazać dowód tożsamości, dowód wpłaty wadium, ważne pełnomocnictwa, złożyć oświadczenie  o zapoznaniu się  z przedmiotem przetargu i zaakceptowaniu warunków podanych  w treści ogłoszenia, oraz że nie będzie występował z roszczeniami  z tytułu rękojmi za ewentualne wady przedmiotu sprzedaży.

3.  Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli przynajmniej jeden   zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej. Wysokość postąpienia wynosi nie mniej niż 1% ceny wywoławczej z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.

4. Wadium wpłacone przez osobę, która wygrała przetarg  zaliczone zostanie na poczet ceny  nabycia. Wadium przepada w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy notarialnej. Wadium zostanie zwrócone osobie, która przetargu nie wygrała w ciągu 3 dni od dnia  odwołania, zamknięcia, unieważnienia bądź zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

5. Termin uiszczenia ceny sprzedaży pomniejszonej o wpłacone wadium oraz należnego podatku VAT upływa w dniu zawarcia umowy notarialnej.

6. Nabywca nieruchomości zawiadomiony zostanie o miejscu i terminie zawarcia  umowy sprzedaży, najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Koszty notarialne i sądowe od zawartej umowy ponosi nabywca.

7. Wydanie przedmiotu umowy nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży   w formie aktu notarialnego.

8.  Zastrzegamy sobie prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienie z ważnej przyczyny.

9.  Dodatkowych informacji o nieruchomości będącej przedmiotem przetargu udziela pracownik Urzędu w pok. nr 15 lub pod nr tel. 067 3541348.

 

 

Data ogłoszenia przetargu – 23 stycznia 2017 r.

  • opublikował: Justyna Dziwulska
    data publikacji: 2017-01-23 15:07
  • zmodyfikował: Krzysztof Maciejewski
    ostatnia modyfikacja: 2017-04-10 10:35

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 5386
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2018-01-11 07:48

Gmina Margonin

ul. Kościuszki 13
64-830 Margonin

NIP 607-00-55-742 / REGON 570791030

nr rachunku bankowego
94 8945 0002 1300 0101 2000 0020
Bank Spółdzielczy w Chodzieży o/Margonin

kod TERYT:
3001043 - Gmina Margonin
3001044 - miasto Margonin
3001045 - obszar wiejski Gminy Margonin

Dane kontaktowe

tel. 67 28 46 068

fax 67 28 47 273

e-mail: sekretariat@margonin.pl

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)

Godziny urzędowania

Urząd Miasta i Gminy Margonin
ul. Kościuszki 13

poniedziałek - piątek 730 - 1530

Urząd Stanu Cywilnego
ul. Poznańska 8

poniedziałek - piątek 730 - 1530

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 394462
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2018-01-18 15:15

Stopka strony