Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Informacja dla osób doświadczających trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się

Zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2011 r. Nr 209, poz. 1243) Urząd Miasta i Gminy w Margoninie udostępnia osobom uprawnionym tj. doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu następujące formy kontaktu z urzędem:

  • poczta elektroniczna: sekretariat@margonin.pl - adres do Sekretariatu. Na ten adres można przesyłać zapytania, prośby o umówienie spotkania w Urzędzie, itp.
  • fax: 67 284 72 73

Ponadto osobie uprawnionej przysługuje prawo do skorzystania z usług:

  • tłumacza PJM (polski język migowy),
  • tłumacza SJM (system językowo – migowy),
  • tłumacza SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).

Osoby, które chcą skorzystać z pośrednictwa tłumacza zobowiązane są do zgłoszenia tego faktu na co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie.

Zgłoszenia należy dokonać na formularzu, którego wzór znajduje się poniżej.

Zgłoszenie można przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub złożyć w sekretariacie urzędu.

Świadczenie może być również realizowane przez pracownika Urzędu Miasta i Gminy w Margoninie posługującego się PJM.

Świadczenie jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 i Nr 171, poz. 1016).

W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia, Burmistrz Miasta i Gminy Margonin zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując inną formę realizacji przysługujących uprawnień.

  • autor informacji: Czesław Bednarz
    data wytworzenia: 2014-08-12
  • opublikował: Czesław Bednarz
    data publikacji: 2014-08-12 14:12
  • zmodyfikował: Krzysztof Maciejewski
    ostatnia modyfikacja: 2017-10-12 13:27

Rejestr zmian

  • zmieniono 2014-08-12 14:21 przez Czesław Bednarz: Aktualizacja informacji o adresie e-mail
  • zmieniono 2014-08-12 14:21 przez Czesław Bednarz: Poprawa formatowania
  • zmieniono 2015-06-01 07:36 przez Krzysztof Maciejewski: Poprawa formatowania, literówek
  • zmieniono 2017-10-12 13:27 przez Krzysztof Maciejewski: Aktualizacja informacji o sposobie przesłania zapytania do urzędu.

« wstecz

Opis strony

Informacje w sprawie sposobu załatwiania spraw w Urzędzie Miasta i Gminy Margonin, formularze do pobrania

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 5287
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2017-10-12 13:27

Gmina Margonin

ul. Kościuszki 13
64-830 Margonin

NIP 607-00-55-742 / REGON 570791030

nr rachunku bankowego
94 8945 0002 1300 0101 2000 0020
Bank Spółdzielczy w Chodzieży o/Margonin

kod TERYT:
3001043 - Gmina Margonin
3001044 - miasto Margonin
3001045 - obszar wiejski Gminy Margonin

Dane kontaktowe

tel. 67 28 46 068

fax 67 28 47 273

e-mail: sekretariat@margonin.pl

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)

Godziny urzędowania

Urząd Miasta i Gminy Margonin
ul. Kościuszki 13

poniedziałek - piątek 730 - 1530

Urząd Stanu Cywilnego
ul. Poznańska 8

poniedziałek - piątek 730 - 1530

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 833008
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-04-24 15:03

Stopka strony